corrected spelling mistakes 89/5389/2
authorManoj Gupta <manoj.g2@samsung.com>
Fri, 4 Mar 2016 04:11:34 +0000 (09:41 +0530)
committerJon A. Cruz <jon@joncruz.org>
Mon, 7 Mar 2016 02:53:24 +0000 (02:53 +0000)
Change-Id: Ia4e0f2fe476760f9050648726281ab8899509215
Signed-off-by: Manoj Gupta <manoj.g2@samsung.com>
Reviewed-on: https://gerrit.iotivity.org/gerrit/5389
Reviewed-by: Phil Coval <philippe.coval@osg.samsung.com>
Tested-by: jenkins-iotivity <jenkins-iotivity@opendaylight.org>
Reviewed-by: Jon A. Cruz <jon@joncruz.org>
Readme.scons.txt
scons_script_how_to.txt

index 3d81eae..56f5f02 100644 (file)
@@ -202,7 +202,7 @@ Tizen:
     $ scons TARGET_OS=tizen TARGET_TRANSPORT=ALL -c (for clean)
 
 (we provide the spec file required by gbs tool at toools/tizen directory.
-gbs is default build tool for Tizen platfrom, we can refer the following
+gbs is default build tool for Tizen platform, we can refer the following
 wiki to setup Tizen development environment:
 https://source.tizen.org/documentation/developer-guide/getting-started-guide)
 
index 4e34cc2..832cc76 100644 (file)
@@ -227,7 +227,7 @@ need restrictly follow it.
 
 ==== The content of a typical script ====
 
-After run the scripts in build_common (usally it's done at the beginning of
+After run the scripts in build_common (usually it's done at the beginning of
 SConstruct), an global environment 'env' is exported, 'env' has include the
 default configuration of the target OS and arch. 'env' is used in all projects,
 should avoid to change its keys. To avoid change 'env', usually clone 'env' and
@@ -235,13 +235,13 @@ update it accroding to the requirement of current sub project. Then specify the
 target(usually binary) to build.
 
 Below is an example:
-       # import the global enviroment 'env'
+       # import the global environment 'env'
        Import('env')
 
-       # Clone a new enviroment from 'env'
+       # Clone a new environment from 'env'
        new_env = env.Clone()
 
-       # Update the new enviroment, usally include add header file paths,
+       # Update the new environment, usually include add header file paths,
        # library path, libs to link and other compiler flags. This part is
        # optional.
        new_env.AppeneUnique(xxx = [ .... ])